Kako prepoznati oštećenu /lošu gumu ??

Prvi put izumljene od strane  inženjera Continental Tires 1904, Gume su opremljene šarama (ripnama)   koje uklanjaju vodu  između gume i ceste, što im omogućuje bolje prianjanje. Što znači da vozač može kočiti, upravljati i ubrzavati.

Ako su gazni slojevi istrošeni, gume postaju opasne i zbog toga postoji legalna minimalna dubina profila od 1,6 mm. Za usporedbu, potpuno nove gume dolaze s gazištem od 8mm.

Izmjena guma preporučena je na 3 mm dubine ripne . Iako to ne zvuči puno, dodatnih 1,4 mm profila ima značajan utjecaj na vašu  gumu i njezino prianjanje.

Primjer zadebljanja od kojega se mjeri visina ripne ….

Primjer istrošenih guma :

Dva vrhunska savjeta za produljenje vijeka trajanja guma :

1. Pazite na tlak u gumama

Ako su pravilno napumpane , vaše gume će se ravnomjerno trošiti ….

 


2. Poravnavanje kotača (optika vozila , špur)

Nepravilno poravnavanje kotača rezultirat će nepravilnim trošenjem gume …..

 

Oštećenje guma na bočnoj strani


Bočnice vaših guma izrađene su tako jake da mogu izdržati i silu i pritisak, održavajući stabilnost vašeg automobila. Ako primijetite bilo kakve rezove, pukotine, mjehuriće ili ispupčenja na bočnoj strani gume, to je obično znak ozbiljne štete na strukturi gume. Kod takve gume obično dolazi do pucanja iste zbog oštećenja strukture ,pri pucanju gume dolazi do  gubitka  nadzora nad vozilom što uzrokuje obično velike štete….